لیگ فوتبال پایه استان خراسان جنوبی/ 6 پیروزی برای مهرعظام

 هفته یازدهم لیگ فوتبال پایه خراسان جنوبی با برگزاری ۳۳ مسابقه در رده‌های سنی مختلف پیگیری شد و بازیکنان مهرعظام در این رقابت‌ها صاحب شش پیروزی، دو باخت و دو تساوی شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه خراسان جنوبی هفته یازدهم خود را با برگزاری ۳۳ مسابقه در شش رده سنی پشت سر گذاشت. در جریان رقابت‌های این هفته بازیکنان مهرعظام بیرجند 10 مسابقه داشتند که در شش دیدار به پیروزی رسیدند، در دو بازی نتیجه تساوی را به دست آوردند و دو بازی را واگذار کردند.

در رده سنی زیر هشت سال تیم مهرعظام یک مسابقه داشت که با برد پشت سر گذاشت. بازیکنان خردسال مهرعظام در لیگ یک با پیشگامان مسابقه دادند که با دو گل به برتری رسیدند.

مسابقات رده سنی زیر ۹ سال هم در حالی پیگیری شد که مهرعظام بیرجند یک مسابقه داشت که با برد پر گل به پایان رساند. در این دیدار بازیکنان مهرعظام با نتیجه 9 بر صفر تیم سرخپوشان را شکست دادند.

در رده زیر ۱۰ سال مهرعظامی‌ها یک مسابقه در لیگ یک برگزار کردند که در این مسابقه، چهار بر یک تیم پدیده را شکست دادند.

در رده زیر ۱۱ سال هم مهرعظام دو مسابقه داشت؛ در لیگ یک و با توجه به حاضر نشدن سپاهان با نتیجه سه بر صفر برنده شد. در لیگ برتر هم به تساوی بدون گل مقابل پدیده رضایت داد. 

در رده سنی زیر ۱۲ سال، مهرعظام سه تیم داشت که فقط در یکی از آنها برنده شد. در لیگ یک ابتدا مهرعظام «الف» دو بر صفر مقابل آبی‌پوشان به برتری رسید و در ادامه مهرعظام «ج» با نتیجه سه بر صفر مقابل ایران‌جوان شکست خورد. در لیگ برتر هم مهرعظام «ب» مقابل جزیره «ب» به تساوی بدون گل رضایت داد. 

آخرین مسابقه‌های‌ هفته هم در رده سنی زیر ۱۳ سال برگزار شد که یک برد و یک باخت برای مهرعظام به همراه داشت. نونهالان مهرعظام «الف» با چهار گل تیم ستارگان امیرآباد را شکست داد و مهرعظام «ب» هم یک بر صفر مغلوب تیم ابومسلم شکست خورد.   

اخبار روز

سایر