لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران/ برد ارزشمند مهرعظام مقابل مهرگان

تیم مهرعظام در هفته هفتم از لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران با نتیجه یک بر صفر از سد مهرگان گذشت و در رده دوم جدول قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران روز جمعه برگزار شد و مهرعظام در حساسترین مسابقه هفته مقابل مهرگان پردیس قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

دیدار مهرعظام با مهرگان پردیس جدال بین تیم‌های دوم و سوم بود و مهرعظام با پیروزی در این دیدار توانست جای مهرگان را در رده دوم بگیرد. 

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان استان تهران با حضور ۲۰ تیم برگزار می‌شود. تیم‌های حاضر در چهار گروه پنج تیمی تقسیم شده‌اند که تیم مهرعظام در گروه سوم این مسابقات با سیمرغ طلایی، میعاد کوشان، مهرگان پردیس و امید شمیرانات هم‌گروه است.

بانوان مهرعظام با 9 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و هفته آینده باید با تیم امید شمیرانات که در قعر جدول قرار دارد، مسابقه می‌دهند.

برتری مهرعظام در هفته پایانی، راه صعود این تیم به مرحله حذفی را هموار می‌کند.

طرلان و محدثه خاکسار، رقیه حسینی، مریم زهتاب، مهتاب امامی، محدثه جوادی، زهرا احمد نیک بخش، سارینا غلامحسین، مهدا خدابخش، آیدا عبدالله فرد، زهرا فدایی، فاطمه نصیری، فاطیما غریبی، باران خاکسار، ستایش ادیبی و فاطمه ولی‌زاده بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم فوتسال مهرعظام در لیگ برتر بانوان استان تهران به میدان می‌روند.

اخبار روز

سایر