لیگ برتر فوتسال آذربایجان شرقی/ مهرعظام به دیدار رده‌بندی رسید

تیم فوتسال مهرعظام تبریز در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان مقابل امید آذربایجان برنده شد اما به دیدار فینال این رقابت‌ها نرسید.   

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان استان آذربایجان شرقی روز جمعه (۱۷ آذر) بین تیم‌های مهرعظام و امید آذربایجان بناب برگزار شد که این دیدار با برتری پنج بر دو مهرعظام تبریز به پایان رسید. تیم مهرعظام در دیدار رفت هشت بر چهار مقابل امید آذربایجان شکست خورده بود و به همین دلیل با وجود برتری پنج بر دو در دیدار برگشت از راهیابی به دیدار فینال باز ماند.

در این دیدار برای مهرعظام تبریز، ابوالفضل اسکندری سه گل و محمدرضا اکرمی دو گل به ثمر رساندند اما این تعداد گل برای صعود به فینال کافی نبود.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی را تیم‌های آراز بناب و شهدای کلوانق برگزار کردند که این مسابقه هم دو بر یک به سود شهدای کلوانق تمام شد. در مجموع دیدار رفت و برگشت دو تیم پنج بر پنج مساوی شدند اما شهدای کلوانق به دلیل گل زده در خانه حریف به فینال راه پیدا کرد.

به این ترتیب تیم فوتسال جوانان مهرعظام تبریز دیدار رفت رده‌بندی را روز ۳۰ آذر مقابل آزار بناب برگزار می‌کند. تیم‌های امید آذربایجان و شهدای کلوانق هم دیدار فینال را برگزار می‌کنند.

لیگ برتر فوتسال جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور هشت تیم آغاز شد که این تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی با هم مسابقه دادند. در پایان مرحله گروهی چهار تیم مهرعظام تبریز، امید آذربایجان بناب، آراز بناب و شهدای کلوانق به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

 


اخبار روز

سایر