دو برد و یک باخت برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری مسابقات هفته هجدهم پیگیری شد که بازیکنان کانون مهرعظام سه مسابقه برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه بیرجند هفته هیجدهم خود را با برگزاری چند مسابقات پشت سر گذاشت. این رقابت‌ها در شش رده سنی 8، ۹، ۱۰، 11 ، ۱۲ و ۱۳ سال برگزار می‌شود که این هفته به دلیل بارندگی شدید مسابقات فقط در چهار رده سنی 8، 11، 12 و 13 سال برگزار شد.

در جریان این مسابقات بازیکنان مهرعظام سه مسابقه برگزار کردند که صاحب دو برد و یک باخت شدند. مهرعظامی‌ها در رده سنی 12 سال مسابقه‌ای نداشتند اما در سه رده سنی دیگر دو برد و یک باخت به دست آوردند. در رقابت‌های این رده چهار مسابقه برگزار شد که در یکی از این مسابقات، مهرعظام بیرجند توانست با نتیجه پر گل پنج بر دو تیم پیروزی را شکست دهد. در رده سنی 11 سال، مهرعظامی‌ها تنها باخت خود را متحمل شدند. آن‌ها در این مسابقه مقابل ستارگان امیرآباد صف‌آرایی کردند که در نهایت سه بر دو بازنده شدند.مهرعظام در رده سنی ۱3 سال هم دومین برد خود را به دست آورد. در این رده مهرعظام بیرجند دو تیم دارد که مهرعظام «الف» بازی خود را برگزار کرد و توانست با نتیجه پرگل شش بر صفر تیم سپاهان را شکست بدهد.   

اخبار روز

سایر