دومین تساوی بانوان مهرعظام در لیگ گیلان

هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان استان گیلان پیگیری شد و تیم مهرعظام در دومین مسابقه خود باز هم به تساوی رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته دوم از دومین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان استان گیلان با حضور سه تیم کاسپین رشت، ملوان بندرانزلی و مهرعظام رشت روز 21 بهمن پیگیری شد. در این هفته از رقابت‌ها تیم فوتبال بانوان مهرعظام مقابل ملوان بندرانزلی قرار گرفت که این مسابقه بعد از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

در این مسابقه که به میزبانی ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد، زینب قربان‌پور و مرجان مهاجری گل‌های تیم فوتبال بانوان مهرعظام را به ثمر رساندند. این دیدار تا اواسط نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به سود مهرعظام بود اما تیم ملوان در نیمه دوم توانست با گل به خودی بازیکنان مهرعظام بازی را به تساوی بکشاند.

نکته قابل این است که مهرعظام رشت برای حضور در این رقابت‌ها از بازیکنان نوجوان استفاده کرده است اما مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.

دومین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان با حضور سه تیم و به طور دوره‌ای به مدت سه هفته برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از روز ١١ بهمن شروع شد و ٢۵ بهمن با معرفی قهرمان به پایان می‌رسد. تیم فوتبال بانوان مهرعظام اولین حضورش در این مسابقات را تجربه می کند.


اخبار روز

سایر