جام فوتبال شهرداری تبریز/ صدرنشینی مهرعظام با برد پرگل

تیم فوتبال جوانان مهرعظام تبریز با کسب پیروزی پرگل در هفته هشتم در صدر جدول رده‌بندی جام شهرداری ایستاد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ در هفته هشتم فوتبال جوانان محلات تبریز (جام شهرداری) که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، تیم جوانان مهرعظام تبریز مقابل ونوس مشعل به پیروزی پر گل دست پیدا کرد تا در صدر جدول قرار گیرد.  

کانون تبریز باشگاه مهرعظام در هفته هشتم میهمان تیم ونوس مشعل بود که با ۱0 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. مهرعظام در این مسابقه با نتیجه پنج بر صفر حریفش را شکست داد و با ۱8 امتیاز از هشت بازی به صدر جدول صعود کرد.

در این مسابقه گل‌های تیم مهرعظام تبریز را مصطفی علیزاده(دو گل), مبین عزتی، امیررضا یزدانی و رضا مهری (هر کدام یک گل) به ثمر رساندند تا این تیم مدعی اول قهرمانی نام بگیرد.

البته رقابت در صدر جدول بسیار نزدیک است. مهرعظام هفته گذشته تیم سهند نوین را هم شکست داده بود؛ تیمی که از هفته اول صدر جدول را در اختیار داشت اما با شکست هفته قبل مقابل مهرعظام و نتیجه تساوی در این هفته با 16 امتیاز به رده سوم سقوط کرد. المهدی توحید هم با 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.   

جام فوتبال شهرداری تبریز در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود. در رده جوانان ۲۰ تیم حضور دارند که در دو گروه ۱۰ تیمی با هم مسابقه می‌دهند. چهار تیم اول در هر گروه به مرحله حذفی می‌رسند و در ادامه به طور ضربدری با هم مسابقه می‌دهند.

اخبار روز

سایر