تانیا قربانی؛بازیکن تیم ملی زیر 15 سال:می‌خواهم از مهرعظام به رئال مادرید برسم

تانیا قربانی، بازیکن مهرعظام که همراه تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۵ سال ایران عنوان قهرمانی تورنمنت کافا را به دست آورد، علاوه بر اینکه بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته، توانسته یک گل زیبا هم به ثمر برساند.
با قهرمانی تیم ملی ایران در کافا، حالا تانیا قربانی به مهرعظام گرگان برگشته و تمریناتش را دنبال می‌کند تا همچنان یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت‌های بعدی باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۵ سال ایران در حالی عنوان قهرمانی تورنمنت کافا را به دست آورد که دو بازیکن مهرعظام در ترکیب این تیم حضور داشتند. یکی از این بازیکنان، تانیا قربانی است که از کانون گرگان باشگاه مهرعظام به تیم ملی رسید و در  تورنمنت کافا هم علاوه بر اینکه بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت، توانست یک گل زیبا به ثمر برساند. این دومین قهرمانی تانیا قربانی همراه تیم ملی در تورنمنت کافا بود؛ بازیکنی که آرزو دارد به رئال مادرید برسد. 

با قهرمانی تیم ملی ایران در کافا، حالا تانیا قربانی به مهرعظام برگشته و تمریناتش را دنبال می‌کند تا همچنان یکی از گزینه‌های اصلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد. 

بازیکن گرگانی مهرعظام در گفت و گو با سایت باشگاه از رقابت‌هایی که پشت سر گذاشته است و همینطور برنامه‌هایی که پیش رو دارد، می‌گوید.

او ابتدا درباره تیم ملی زیر 15 سال ایران و حضورش در تورنمنت کافا می‌گوید: “برای کافا چند مرحله اردوی آماده‌سازی برگزار شد و در بهترین شرایط راهی این مسابقات شدیم. بازی‌های خوبی انجام دادیم که این بازی‌ها پیشرفت تیم ملی ایران را نشان می‌دهد.” 

تانیا قربانی که برای دومین‌بار پیاپی همراه تیم ملی به قهرمانی رسیده است، می‌گوید:«سطح تورنمنت کافا نسبت به دوره قبل بسیار بهتر بود. من پیش از این در تورنمنت کافا (البته در یک رده سنی پایین‌تر) حضور داشتم اما فکر می‌کنم این دوره سطح مسابقات بالاتر بود. هم تیم ما خیلی خوب بود و هم تیم‌های دیگر بهتر بازی کردند؛ به خصوص تیم تاجیکستان که انتظار چنین بازی خوبی را از این تیم نداشتیم.»  

قربانی درباره نحوه حضورش در تیم ملی می‌گوید: “چند سال است که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوم و همواره سعی کرده‌ام عملکرد خوبی داشته باشم. به همین خاطر خانم کران خسروی نیز به من اعتماد کردند و به مسابقات کافا اعزام شدم. در اردوها هم خیلی تمرینات سختی داشتیم و همین سخت‌گیری بود که کمک کرد بتوانم در این مسابقات خوب بازی کنم.”

بازیکن گرگانی تیم ملی فوتبال دختران با اشاره به گل سه امتیازی که در دیدار با ازبکستان به ثمر رسانده است، ادامه می‌دهد:”در اردوها مدام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی داریم. اما من به اینها اکتفا نمی‌کنم و تمرینات اختصاصی هم انجام می‌دهم.  فکر می‌کنم گل به ازبکستان خروجی همین تمرینات فشرده بود.”

تانیا قربانی معتقد است که مهرعظام تاثیر مثبتی در دعوتش به تیم ملی داشته است:«به وسیله یکی از مربیانم با باشگاه مهرعظام آشنا شدم و در جشنواره‌ای که مهرعظام برگزار کرد، عملکرد خوبی داشتم به طوریکه از سوی خانم آزمون و خانم مهینی برای حضور در تیم ملی انتخاب شدم. این بهترین اتفاقی بود که برایم رخ داد و به همین خاطر از مسوولان باشگاه مهرعظام تشکر می‌کنم که چنین شرایطی را فراهم کردند.»

این بازیکن آرزوهای بزرگی دارد و می‌خواهد همچنان با انگیزه بسیار تمریناتش را دنبال کند:« من عاشق فوتبال هستم و لحظه‌ای خواسته‌هایم را رها نمی‌کنم. پیشرفت در فوتبال آرزوی بزرگم است و می‌خواهم لژیونر شوم و در رئال مادرید بازی کنم. امیدوارم که بتوانم با ادامه همین روند به آرزویم برسم و در بالاترین سطح فوتبال، بازی کنم.»

اخبار روز

سایر