برگزاری کلاس دانش افزایی مربیان در کانون شاهرود

کانون شاهرود باشگاه مهرعظام با همکاری هیات فوتبال برای افزایش دانش مربیان کلاس یک روزه‌ای را با حضور مدرس سابق فیفا برگزار کرد.  

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ کانون شاهرود باشگاه مهرعظام با همکاری و همراهی هیات فوتبال این شهر کلاس یک روزه دانش افزایی را برای مربیان فوتبال و فوتسال این کانون برگزار کرد.

افزایش دانش مربیانی که با کانون‌های باشگاه مهرعظام همکاری می‌کنند، همواره یکی از دغدغه‌های مهم مدیران باشگاه است. در همین راستا کانون شاهرود باشگاه مهرعظام کلاس یک روزه‌ای را با عنوان دانش افزایی مربیان با حضور مدرس بین‌المللی فیفا برگزار کرد.

علی تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال به عنوان مدرس با حضور در شاهرود برای مربیان آقا و خانم فوتبال و فوتسال این کلاس یک روزه را برگزار کرد. علی تارقلی‌زاده مدرس سابق  فیفا است که سابقه همکاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم دارد.

کانون شاهرود باشگاه مهرعظام از اواخر تابستان 1401 فعالیتش را شروع کرده است و در کمتر از شش ماه فعالیت توانسته بیش از 300 کودک و نوجوانان دختر و پسر را جذب کند که 18 مربی آقا و خانم مسئولیت آموزش آنها را برعهده دارند.

کانون شاهرود در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی و در هر دو بخش دختران و پسران فعالیت می‌کند.

اخبار روز

سایر