برنامه لیگ مناطق اعلام شد/مهرعظام زاهدان میزبان شهرداری

رقابت‌های لیگ یک مناطق فوتبال نونهالان کشور در حالی از هفته آینده شروع می‌شود که  مهرعظام زاهدان در هفته اول میزبان تیم شهرداری نجف‌شهر است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مسابقات فوتبال لیگ یک نونهالان مناطق کشور با حضور ۴۰ تیم از شهرهای مختلف برگزار می‌شود و کانون زاهدان باشگاه مهرعظام در گروه چهار این مسابقات قرار گرفته است.

قرعه کشی این رقابت‌ها انجام شدو تیم‌های شرکت کننده در هشت گروه پنج تیمی قرار گرفتند که از روز جمعه 20 بهمن مسابقات خود را شروع می‌کنند.

با توجه به برنامه‌‌ای که از سوی مسئولان برگزاری اعلام شده است، تیم فوتبال نونهالان مهرعظام در هفته اول این مسابقات روز جمعه (20 بهمن) میزبان تیم شهرداری نجف‌شهر است. پیشگامان بیرجند هم از شریعت نوین مشهد میزبانی می‌کند.

تیم فوتبال نونهالان کانون زاهدان باشگاه مهرعظام که در گروه چهار با تیم‌های پیشگامان و انتظار قائن بیرجند، شریعت نوین مشهد و شهرداری نجف شهر کرمان هم‌گروه است؛ در هفته دوم استراحت دارد اما در هفته سوم به بیرجند می‌رود و مقابل پیشگامان قرار می‌گیرد.  

این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در ادامه دو تیم برتر از هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند. در پایان تیم‌های اول تا سوم مسابقات جواز حضور در لیگ برتر مناطق کشور را به دست می‌آورند.

تیم نونهالان کانون مهرعظام زاهدان با قهرمانی در مسابقات شهرستان زاهدان و سپس قهرمانی در استان سیستان و بلوچستان توانست به عنوان نماینده استان سیستان و بلوچستان جواز حضور در لیگ مناطق کشور را به دست بیاورد.

برنامه بازی‌ها 

هفته اول: 20 بهمن

مهرعظام زاهدان ———– شهرداری نجف شهر

پیشگامان بیرجند ————- شریعت نوین مشهد

هفته دوم:  27 بهمن

شریعت نوین مشهد———- انتظار قائن

شهرداری نجف شهر ———-پیشگامان بیرجند

هفته سوم: 4 اسفند

پیشگامان بیرجند ————- مهرعظام زاهدان

انتظار قائن—————— شهرداری نجف شهر

اخبار روز

سایر