برتری دختران شاهرود برابر پردیس مغان

دختران نوجوان کانون مهرعظام شاهرود در دومین مسابقه دوستانه مقابل تیم فوتسال پردیس مغان با شش گل به برتری رسیدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقه دوستانه بین تیم دختران فوتسال کانون شاهرود و پردیس مغان در رده سنی نوجوانان و به میزبانی سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. مسابقه‌ای که با برتری یک طرفه دختران مهرعظام همراه بود، در نهایت با شش گل به سود مهرعظام شاهرود به پایان رسید.

 

گل‌های مهرعظام در این مسابقه را خواهران داستان به ثمر رساندند؛ مرضیه و مهدیه داستان هر کدام سه بار دروازه تیم پردیس مغان را باز کردند.

این دومین مسابقه دوستانه مهرعظام با پردیس مغان در چند هفته اخیر بود. مسابقه قبلی هم با برتری یک بر صفر کانون شاهرود به پایان رسیده بود که مژگان نوروزی تک گل مسابقه را به ثمر رساند.  

با توجه به اینکه مهرعظام شاهرود به تازگی فعالیت‌اش را شروع کرده است، شرایط حضور در مسابقات استانی را ندارد و همین موضوع باعث شده است تا مسئولان کانون برای افزایش توان فنی تیم‌های خود تصمیم به برگزاری مسابقه دوستانه بگیرند.

کانون شاهرود باشگاه مهرعظام که چند ماهی است فعالیت‌اش را آغاز کرده و تا به امروز بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان را جذب کرده است، برای ایجاد انگیزه بین دختران این کانون، یک بازی دوستانه برگزار کرد. 

اخبار روز

سایر