با حضور عباس ایروانی/کانون مهرعظام بجنورد افتتاح شد


مراسم افتتاحیه کانون مهرعظام بجنورد با حضور بنیانگذار باشگاه و 500 کودک و نوجوان عضو این کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ عباس ایروانی، بنیانگذار باشگاه مهرعظام به همراه علی کفاشیان و علی پارسی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مهرعظام و همچنین جمعی از مدیران گروه عظام به بجنورد سفر کردند تا در مراسم افتتاحیه کانون بجنورد شرکت کنند. در این مراسم که روز سه‌شنبه (دهم مردادماه) به میزبانی سالن گلشن شهر بجنورد برگزار شد، 200 دختر و 300 پسر عضو کانون و همچنین مسوولان کمیته امداد استان خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

در جریان مراسم، بهمن جباری، مدیر کانون بجنورد گزارشی از فعالیت‌های انجام شده طی هفت ماه گذشته ارائه کرد و از امکاناتی گفت که در اختیار 500 عضو کانون قرار گرفته است.

علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه نیز به آغاز فعالیت مهرعظام در 24 استان کشور اشاره کرد. او گفت: «مقدمات تشکیل کانون بجنورد در سال گذشته فراهم شد و چند ماهی است که بچه‌های بجنوردی به خانواده مهرعظام ملحق شده‌اند. برنامه ما این است که در همه استان‌های کشور یک کانون فعال داشته باشیم و بتوانیم امکانات مهرعظام را به همه کشور برسانیم.»

در ادامه سه عضو نونهال خانواده مهرعظام با توپ حرکات نمایشی انجام دادند و بانی باشگاه مهرعظام نیز به صورت نمادین کانون بجنورد را افتتاح کرد.

روند راه اندازی کانون‌های شهرهای مختلف در باشگاه مهرعظام به این صورت است که مقدمات تشکیل کانون فراهم می‌شود. کودکان و نوجوانان علاقه‌مند جذب می‌شوند و تمریناتشان را آغاز می‌کنند. بعد از مدتی که فعالیت‌ها به صورت منظم دنبال شود، مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود که به منزله شروع به کار رسمی کانون مورد نظر است که همین مسیر برای کانون بجنورد نیز طی شده است.

این کانون در سه رشته فوتبال، فوتسال و دوومیدانی فعال است و 10 مربی مسوولیت آموزش 500 عضو کانون را بر عهده دارند.

اخبار روز

سایر