بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون ایلام/ کفاشیان: حادثه چوار بیان کننده شجاعت فرزندان این شهر است


مسوولان باشگاه مهرعظام با سفر به ایلام از کانون تازه تاسیس این شهر بازدید کرده و با مسوولان ورزشی شهر ایلام نشست هایی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ کانون ایلام یکی از اعضای تازه وارد خانواده مهرعظام است. مقدمات تشکیل این کانون در زمستان سال گذشته فراهم شد و در نهایت بهار امسال فعالیت کانون به صورت رسمی شکل گرفت. به همین دلیل علی کفاشیان، رییس هیات مدیره و علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام به ایلام سفر کردند تا ضمن بازدید از کانون ایلام، با مسوولان ورزشی این شهر دیدار کرده و شرایطی را فراهم کنند که فعالیت این کانون تسهیل شود.

در جریان این سفر یک روزه مسوولان کانون ایلام مراسمی را ترتیب دادند که با حضور مدیران باشگاه مهرعظام، مربیان ایلام و همچنین کودکان و نوجوانان ایلامی عضو مهرعظام برگزار شد.

محمد شوهانی، مدیر کانون ایلام در این مراسم با تقدیر از بانی باشگاه مهرعظام گفت:« در ایلام استعدادهای فراوانی داشته و داریم که به خاطر بی توجهی و نبود حامی، فرصت رشد را از دست داده اند. خوشحالیم که حالا شرایطی فراهم شده که گروه عظام تصمیم گرفته ایلام را نیز به خانواده مهرعظام ملحق کند. با این سرمایه گذاری امیدواریم کودکان و نوجوانان علاقه مند و مستعد رشد کنند و زندگی تازه ای را برای خود بسازند.»

در ادامه علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام ضمن خیر مقدم به بچه ها و خانواده هایشان که در سالن مجموعه عدالت حضور داشتند، به اتفاق تلخ ” چوار” اشاره کرد و گفت: «  پیش از هر صحبتی باید یادی کنیم از شهدای چوار که در حین برگزاری یک مسابقه فوتبال جان خود را از دست دادند. برگزاری آن مسابقه در اوج جنگ نشان می دهد که چقدر مردم این منطقه شجاع هستند و ورزش برایشان اهمیت دارد.»

او ادامه داد:« خوشحالم که در خدمت شما هستیم. امروز را به عنوان شروع فعالیت های مهرعظام در شهر ایلام قلمداد می کنیم اما حتما در ماه های آینده و با پیشرفت فعالیت ها، مراسم افتتاحیه مفصلی را با حضور جناب آقای ایروانی که بنیانگذار باشگاه مهرعظام هستند، در این منطقه برگزار خواهیم کرد.»

علی کفاشیان با اشاره به فعالیت هایی که زیر مجموعه گروه عظام و در قالب باشگاه مهرعظام در حال انجام است، گفت:« توسعه ورزش در کلیه استان های کشور یکی از برنامه های هلدینگ بزرگ عظام است که در راستای همین هدف، ما به ایلام رسیده ایم. امیدوارم کودکان و نوجوانان ایلام با استفاده از این شرایط به بهترین شکل ممکن از استعداد خود استفاده کنند.»

او به اولویت باشگاه مهرعظام در زمینه حمایت از دختران نیز اشاره کرد:« باید شرایطی فراهم شود که دختران ایلامی نیز به این خانواده ملحق شوند و بتوانند از امکاناتی که فراهم شده، استفاده کنند.»

با پایان این مراسم، مدیران باشگاه مهرعظام از سه مجموعه ورزشی عدالت، تختی و انقلاب شهر ایلام بازدید کردند تا در نهایت با همکاری مدیران ورزشی استان، یکی از این مجموعه ها به عنوان مرکز اصلی فعالیت های مهرعظام انتخاب شود.

در همین راستا نشستی نیز در اداره کل ورزش ایلام با حضور مدیران باشگاه مهرعظام، کانون ایلام و همچنین مدیران ورزش شهر برگزار شد.

در این جلسه علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام در ارتباط با اولویت های باشگاه در سال جاری و همچنین موارد قانونی که برای پیشبرد فعالیت ها باید مد نظر باشد، نکاتی را مطرح کرد.

محمود خسروی نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان شهر ایلام که از خانواده ورزشی است، گفت:« برای ما بسیار اهمیت دارد که بخش خصوصی در این شهر آنهم در حوزه ورزش سرمایه گذاری کرده است. قدر این فرصت را می دانیم و هر همکاری که لازم باشید انجام می دهیم تا کودکان و نوجوانان ایلام بتوانند بیشترین استفاده را از این موقعیت ببرند.»

کانون مهرعظام ایلام تاکنون 200 عضو را ثبت نام کرده که همگی پسر هستند. در روز سفر مدیران باشگاه به ایلام حدود 15 نوجوان دختر در سالن عدالت حضور داشتند که گفته شد قرار است با ثبت نام از آنها، فعالیت دختران نیز آغاز شود. با تاکید مسوولان باشگاه مهرعظام مقرر شد زمینه جذب دختران برای فصل تابستان فراهم شود و خیلی زود تعداد دختران و پسران برابر شود.

در حاشیه این سفر مدیران باشگاه مهرعظام از مجموعه های عدالت، انقلاب و تختی بازدید کردند تا در نهایت یکی از آن ها به عنوان مجموعه اصلی مهرعظام در ایلام انتخاب شود.

 

اخبار روز

سایر